IMPACTE ÚNIC
Segons AIMC (Associació per la investigació de Mitjans de Comunicació), l'impacte és 8 vegades major que en TV, essent el mitjà audiovisual amb el *ROI (retorn sobre la inversió) més elevat i amb l'índex més gran de notorietat i record de marca.
AMBIENT MÀGIC
El cinema és "el mitjà de l'espectacularitat"; on el zàping no existeix, en constant evolució i disposa de les més altes prestacions tecnològiques; condicions de recepció idònies davant d'un espectador que ve relaxat i predisposat a divertir-se.
CLIENTS EXCLUSIUS
El seu negoci serà l'únic del seu ram en la pantalla si s'acull a la modalitat d'exclusius. El control estricte dels espots n'afavoreix el màxim interès.
PÚBLIC CONSUMIDOR
L'espectador de cinema és de nivell adquisitiu superior a la mitjana, es desplaça en vehicle propi i és un gran amant de l'oci.
TRACTE PERSONAL
I l'assessorem i planifiquem la producció i campanya, segons les seves necessitats.
GRAN EXPERIÈNCIA
Gaudim d'exclusivitat local en nombrosos cinemes de Catalunya des de 1977.